Jak zaujmout zákazníka? Je to lehčí, než si myslíte

světelná reklama

Získání pozornosti člověka je první krok k uzavření úspěšného obchodu a proměně obyčejného kolemjdoucího v i dlouhodobého zákazníka. A světe div se, nemusíte ani vynaložit obrovské částky jenom proto, abyste upoutali. Jde to poměrně jednoduše a levně. Povíme si o něco nejen o reklamě (s čímž je spojena výroba světelné reklamy), ale také o dalších věcech, které vám i bezplatně dovolí oslovit ty správné lidi.

Výroba světelné reklamy

Výrazné světlo upoutá každého z nás. Zvlášť když je umístěno někde na tmavším místě. V dnešní době už je poměrně dostupná, protože technologie výroby už není zas taková novinka a základní světelnou reklamu si může dovolit skoro každý. Důležité je vědět, kam ale svou světelnou reklamu umístíte. Musíte zvážit věci jako viditelnost, frekventovanost a samozřejmě také cenu nájmu reklamní plochy. Světelná reklama se proto často využívá ve formě 3D písmen, které se umístí na firemní budovu, která je perfektní reklamní plocha prakticky zadarmo.

reklamní totem

Internetová reklama

Jestli působíte převážně v online prostředí, pomůže vám při získávání zákazníků internetová reklama. Oproti té offlinové umí být docela levná. Zákazníkům o sobě dáte nejlépe vědět pomocí bannerů, které mohou vidět napříč celým internetem. Jako bonus k tomu máte obrovské možnosti cílení reklamy, které můžete využít ve svůj prospěch.

Sociální sítě

Při plánování strategie na sociálních sítích máte spoustu možností. V Česku jsou nejoblíbenější tyto:

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter

Zde můžete reklamu cílit ještě mnohem lépe, než třeba bannery, o kterých jsme už mluvili. Pokud chcete na sociálních sítích publikovat reklamu, budete do ní nějaké ty peníze vložit. Není ale problém svou značku budovat bezplatně. Je to sice těžší, protože bez placení nebudete mít takový dosah, ale přidávání příspěvků, které se lidem líbí, vám i tak zajistí obří počet zobrazení.

Reklama už rozhodně není tak komplikovaná a drahá věc jako kdysi a bez problémů ji mohou využívat i malé firmy nebo obchody. 

Chcete zde publikovat článek, nebo získat zpětný odkaz?

Kontaktujte nás e-mailem: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.